سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
کد خبر: 1175079
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
معاون صدای رسانی ملی

حوزه/ علی بخشی زاده گفت: رادیو محرم در این یک ماه از ۵۰ مداح معروف از سراسر کشور، ۱۱۰ پیرغلام حسینی، و سخنرانی حدود ۶۰ خطیب مشهور با محتوایی کوتاه و کپسولی برای ارائه به مخاطبین استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی به عنوان مهمان ویژه تلفنی ویژه برنامه اختتامیه رادیو محرم اذعان داشت: رادیو محرم در ماه امام حسین(ع)، نگین همه رادیوها شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر کاویانی مدیر رادیو محرم و دیگر همکاران پرتلاش اعلام کرد مدیریت منسجم و هوشمند، همکاران همراه و استفاده از تکنولوژی را از نقاط قوت رادیو محرم است و الحمدلله رادیو محرم جز پر شنونده ترین رادیوهای مناسبتی ما محسوب می شود به طوری که فقط در ایرانصدا ۲۵ میلیون بار شنیده شده است.

معاون صدا با نام بردن برنامه های مختلف رادیو محرم از قبیل اشک فرات، نوگلان حسینی، هیئت، حسینیه و ... برنامه زنده «شور شیدایی» را بخاطر تعامل صمیمانه ای که با مخاطبان برقرار کرده بود را یکی از بهترین برنامه های رادیو دانست.

علی بخشی زاده همچنین اعلام کرد: رادیو محرم در این یک ماه از ۵۰ مداح معروف از سراسر کشور، ۱۱۰ پیرغلام حسینی، و سخنرانی حدود ۶۰ خطیب مشهور با محتوایی کوتاه و کپسولی برای ارائه به مخاطبین استفاده کرده است.

وی استفاده از گویش ها و لهجه های متنوع ایران اسلامی در رادیو محرم را از دیگر نکات قابل توجه و ارزشمند این رادیو دانست.

بخشی زاده ضمن تشکر و خداقوت به آقایان کاویانی(مدیر رادیو محرم)، شجاعی(مدیر تولید و پخش)، معظمی(مدیر بهره برداری فنی)، حق پرست(مدیر فضای مجازی)، موسوی نژاد(مسئول آرشیو)، توفیقی(مدیر روابط عمومی) و تمام تهیه کنندگان و دست اندرکاران رادیو محرم، برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

معاون صدای رسانی ملی در پایان گفتگوی تلفنی با مجری برنامه اختتامیه، قول سپردن راه اندازی نهمین سال رادیو محرم را هم به همکاران رادیو معارف داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha